התזמורת המשטרתית עם 'עלי שיח'

ארי טננבוים No Comments on התזמורת המשטרתית עם 'עלי שיח'

הופעה מרגשת ויוצאת דופן, התקיימה במרכז 'עלי שיח' לטיפול ודיור למתבגרים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים | מקהלת המתבגרים של 'עלי שיח', קיימה הופעה משותפת יחד עם לא אחרת מתזמורת המשטרה | השוטרים הופקדו על הצלילים, והמתגברים המיוחדים הנעימו את קולם בשיר | הפרטים המלאים

התזמורת המשטרתית
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הופעה מרגשת ויוצאת דופן, התקיימה במרכז 'עלי שיח' לטיפול ודיור למתבגרים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים. מקהלת המתבגרים של 'עלי שיח', קיימה הופעה משותפת יחד עם לא אחרת מתזמורת המשטרה. השוטרים הופקדו על הצלילים, והמתגברים המיוחדים הנעימו את קולם בשיר. את היזומה לשיתוף הפעולה יזמה הגב' ריקי מרגלית מנהלת אזור אשדוד ב'עלי שיח'.

ההופעה הינה סנונית ראשונה, אחרי שנה שלמה שבה נמנע ממקהלת 'עלי שיח' להופיע בפני קהל, בשל מגבלות הקורונה. ההופעה המרגשת נמשכה שעה ארוכה, כאשר השוטרים שעל התזמורת לא מסתירים את ההתרגשות הגדולה שלהם, מהזכות להיות חלק מהחיבור לעשייה למען המתבגרים המיוחדים, שהשכילו לבנות מקהלה בעלת קול ייחודי. רפרטואר השירים שהושמעו בהופעה היה עשיר והמשתתפים מרביתם דיירי 'עלי שיח' ומשפחות הדיירים, התחברו לשירים ולמוזיקה המרהיבה שהשמיעה תזמורת המשטרה, שליוותה את שירת המקהלה.

ב'עלי שיח' מקווים, כי שיתוף הפעולה עם התזמורת המשטרתית, מסמלת את התקופה החדשה, שבה תוכל מקהלת 'עלי שיח' לשוב ולהופיע בשיתוף עם תזמורת ומקהלות מובילות. חברי המקהלה הופיעו בעבר במסגרות שונות, אולם עם תחילת תקופת הקורונה, נפסקו ההופעות והאימונים של חברי המקהלה מחשש להדבקה. עכשיו לאחר שהדיירים חוסנו וחלק ממגבלות ההתקהלות הוסרו, חברי המקהלה חזרו להתאמן בתקווה כי בקרוב יתאפשר להם לשוב ולהופיע בפני קהלים רחבים.

יו"ר 'עלי שיח' הרב חיים פרקל: 'השמחה המיוחדת של חברי מקהלת 'עלי שיח', השתלבה עם רוח ההתנדבות של התזמורת המשטרתית. אני מודה למשטרת ישראל על החיבור למקהלה של 'עלי שיח' ושמח לראות את האור והשמחה של חברי המקהלה, ששבים אל הבמה ומצליחים להשמיע שוב את קולה של השירה'.



0 תגובות